Wednesday 14 February 2018

RIADAH BERSAMA KELUARGA


 Hai Asslamualaikum..


Memandangkan hari ini cuaca baik baik saja , tak panas sangat , tak sejuk sangat . Orang kata indah ja damaiiii . hahahha . So , saya ingin throwback lahh sikit hari saya beriadah bersama family pada hujung minggu lalu di Pantai Merdeka , Kedah .



Seronok sangat hari itu . Biasa lahh bukan selalu dapat
berkumpul , masing masing busy dengan kerja  . Sangat saya hargai detik detik tu , memang seharusnya setiap masa patut kita hargai . Ada pepatah mengatakan masa itu emas, jadi hargai setiap detik  tambah tambah lagi detik bersama family . hargai selagi masih benyawa . haha . Masih tergambar lagi dalam fikiran saya ,sewaktu kami makan sambil mengadap pantai memerhati keindahan ciptaan tuhan , cantik sangat . Lagi Cantik waktu hari mula senja , dapat lihat matahari terbenam . Waktu tu terdetik dalam hati , indahnya ciptaan tuhan .  



Hari itu ramai sangat orang , biasalah hari minggu orang cuti kerja . Sesak dengan orang yang asyik mengambil gambar di merata tempat . hahaha .



Baiklah sampai sini saja blog saya untuk cerita ini hahaha .  


Sekian.. Assalamualaikum . Bye ..







No comments:

Post a Comment

PROGRAM FIT MALAYSIA

Asslamualaikum dan salam ceria . Hari ini saya ingin berkongsi gambar program FIT MALAYSIA yang pernah saya ikuti pada 7 April 2018 yang la...