Tuesday 17 April 2018

SAMBUTAN HARI LAHIR


Assalamualaikum dan salam sejahtera . Pada pagi ini saya berasa teruja ingin berkongsi detik sambutan hari lahir saya diraikan . 


Pada bulan March yang lalu
hari lahir saya  disambut yang mana telah lama dirancang oleh sahabat sahabat saya bagi menjalankan kejutan ini . Kebetulan hari lahir seorang sahabat saya juga jatuh selang sehari , mereka meraikannya bersama . Banyak hidangan yang mereka beli menggunkan wang yang dikongsi bersama . Seronok sangat hari tu . Kami makan pizza , kek , mi goreng dan dua jenis minuman . Haha .  Hari tu takkan saya lupakan . Dibawah ini akan saya sediakan gambar kenangan kami bersama .





No comments:

Post a Comment

PROGRAM FIT MALAYSIA

Asslamualaikum dan salam ceria . Hari ini saya ingin berkongsi gambar program FIT MALAYSIA yang pernah saya ikuti pada 7 April 2018 yang la...